ponedeljek, 28. december 2009

MY NAME IS BROWN. JAMES BROWN.

Že od nekdaj ne maram priredb, oziroma se mi zdi izvajanje in poslušanje le teh brezpomensko, saj je že bila narejena popolna, originalna, avtorska izvedba. No, pri "remake" izvedbah sem seveda drugega mnenja. Če se nekomu zdi, da lahko s svojo interpretacijo že narejenega, nekaj ustvari ali doda, svaka mu kaka.

Glede na to, da se bliža najdaljša noč v letu, se bo sledečih nekaj tonov skoraj zagotovo parkiralo na vaše "allnight-er" playliste.

Prvi rimejk me je šokiral že pred leti, ko sem prvič naletel na Badmarsh & Shri. Za moj okus odličen orientalski melos in precej plesno nastrojena slaščica.



Drugo, zagotovo eno boljših do danes, pa sem zasledil na kompostu (v dobrem pomenu besede) svetovno priznanega DJ-a in producenta Toma Middletona, v res odlični mineštri The Trip (2004) (dečko ima res smisel za miksanje, na plati se znajde kar nekaj posrečenih remixov - TUKAJ, vsekakor priporočam osluh celotne tlačenke v enem kosu).



Na vsak način sem želel objaviti tri remixe (vraževerje, pa konec leta, pa to). Ker po dobre pol ure iskanja enostavno nisem našel, tako da namesto tretjega raje za par minut prisluhnimo originalu in kralju samemu, ki je v dobrih 35 letih izvajanja tega komada, zagotovo tudi sam "zremiksal" zadevo od glave do pet in spet nazaj.


Ni komentarjev:

Objavite komentar